Spikon stawia na to, aby obsługa systemu była prosta i intuicyjna. Dzięki czemu przedsiębiorca, może jak najszybciej rozpocząć pracę, bez poświęcania cennego czasu na naukę tego jak wykorzystywać usługi telefoniczne . Spikon dba o to, aby każdy właściciel przedsiębiorstwa mógł rozwijać swoją działalność i ulepszyć jej działanie dzięki usługom Spikon. Firma ciągle pracuje nad nowymi rozwiązaniami, aby ciągle podnosić jakość swoich usług. Każdy przedsiębiorca nie ponosi żadnych kosztów związanych z aktywacją oprogramowania, a Spikon zapewnia atrakcyjne i konkurencyjne ceny za usługi telefoniczne. Spikon ma na swoim koncie współpracę z wieloma przedsiębiorcami, którzy nawiązują współpracę na długi czas. Spikon cały czas się rozwija i chce, aby każdy klient również odnosił sukcesy w prowadzeniu swojej firmy. Firma Spikon zadba również o to, aby każdy przedsiębiorca dostał jak najszybsze i profesjonalne doradztwo w wyborze pasującej oferty. Spikon zdaje sobie sprawę z tego, jak istotny jest nieustający rozwój działalności, dlatego proponuje swoim klientom możliwość negocjowania warunków współpracy. Jest to niezwykle ważne dla początkujących działalności, aby nie musieli oni ponosić wysokich wydatków finansowych związanych z budowaniem firmy. Warto też zaznaczyć, że każdy przedsiębiorca ponosi stosowną świadczenie tylko w momencie, kiedy korzysta z usługi.

Spikon: profesjonalne świadczenia GSM

Kampania Call Center umożliwia swoim klientom obsługiwanie połączeń zarówno wychodzących, jak przychodzących. Konsultanci Call Center zapewnią profesjonalną pomoc i indywidualnie do wymagań klienta i wielkości jego działalności. Szczególnie ważne jest to, że oprogramowanie umożliwia wyszukanie i odsłuchanie nieodebranych połączeń. Żadna firma nie chce tracić cennych klientów, poza tym przyjazny kontakt wpływa na pozytywne postrzeganie wizerunku każdej firmy. Dla przedsiębiorstw, które pracują na komputerach w systemie Windows jest dostępna funkcja Voicer, która umożliwia wygodny monitoring kampanii call center, czy logowanie do systemu. Dzięki wirtualnemu call center właściciele firmy mogą w prosty i szybki sposób dokonać rozliczenia kampanii i konsultantów call center. Klienci mogą również ocenić kompetencje i pracę swoich konsultantów dzięki możliwości nagrywania połączeń telefonicznych. Dzięki temu właściciel przedsiębiorstwa, będzie wiedział, jakie ewentualne zmiany wprowadzić, aby poprawić i usprawnić relacje ze swoimi klientami. Call Center obsługuje różne działy, w czasie czekania klienta na połączenie z pracownikiem słyszy on muzykę, którą klient Spikon może wybrać według swoich preferencji. Dodatkowo osoba czekająca na połączenie będzie poinformowana na bieżąco o czasie trwania i oczekiwania na połączenie, jak i swojego miejsca w kolejce oczekujących na rozmowę. Rzetelna firma telekomunikacyjna oferuje swoje usługi na najwyższym poziomie, dopasowuje swoją ofertę indywidualnie do oczekiwań i wymagań każdego właściciela firmy. Konsultanci firmy posiadają długoletnie doświadczenie w branży telekomunikacyjnej. Dlatego oferują swoim klientom innowacyjne oprogramowanie call center, do którego będą mieli dostęp z każdego miejsca na całym świecie.